Haal meer uit je spaargeld

Je spaarrekening Business, dat is ook ...

Alle projecten die Triodos Bank met jouw spaargeld financiert, zijn duurzaam. Zo selecteren we ze.

Ontdek de impact van de Triodos-community waarvan je als klant deel uitmaakt

Zij vertrouwden op ons

Zie wat je geld doet

Al deze projecten werden gefinancierd met het geld van onze spaarders. Is jouw project het volgende?

Klaar om te sparen op het ritme van jouw onderneming?

Ik open mijn spaarrekening

Ontdek ook

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn documenten elektronisch ondertekenen?

Om documenten elektronisch te ondertekenen, heb je het volgende nodig:

Je kan jouw documenten dan elektronisch ondertekenen door de stappen te volgen die beschreven staan op de eID-site van de Belgische Federale Overheidsdienst.

Kijk voor alle details of bij technische problemen op de pagina met vragen en antwoorden van de eID-site van de Belgische Federale Overheidsdienst of neem rechtstreeks contact op met hen.

Hoe geef ik als professionele klant een adreswijziging of andere wijzigingen door?

Is jouw organisatie verhuisd? Zijn er andere wijzigingen in het beheer?

Vul het wijzigingsformulier in dat bij jouw juridische structuur past en stuur het ondertekend en gescand terug via een beveiligd bericht in Internet Banking. Voeg hier ook een kopie aan toe van de meest recente publicatie in het Belgisch Staatsblad.

Je kan alles ook per post opsturen.


Heb je een nieuw e-mailadres of telefoonnummer?

Je kan je instellingen via Internet Banking wijzigen.

Je kan ons ook een e-mail sturen ([email protected]) sturen met de nieuwe gegevens.