Wat kost een digipass?
De digipass kost 25 euro. Een digipass is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.
Hebt u als professionele klant een zichtrekening, dan is de eerste digipass gratis voor de rechtspersoon.
De digipass kost 25 euro. Een digipass is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.
Hebt u als professionele klant een zichtrekening, dan is de eerste digipass gratis voor de rechtspersoon.
Neem zo snel mogelijk contact op met de helpdesk via telefoon op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00) of via mail: [email protected]. Triodos Bank doet het nodige om uw digipass te blokkeren.
Daarna sturen wij u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass. Elke nieuwe digipass kost 25 EUR. Dat bedrag wordt gedebiteerd van de rekening vermeld op het aanvraagformulier Internet Banking.
Neem contact op met de helpdesk: stuur een mail met de omschrijving van het probleem naar [email protected].
Vermeld in de mail uw naam, voornaam en het serienummer van de digipass.
Stuur uw digipass terug zodat wij die recycleren. Wij zullen deze gratis vervangen en u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass toesturen.
Volg deze stappen om een nieuwe pincode in te stellen:
Met uw digipass bij de hand, belt u nu een medewerker van de helpdesk op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00). Die medewerker helpt u verder met het instellen van een nieuwe persoonlijke pincode.
Als uw digipass beschadigd is
Neem contact op met ons via mail: [email protected].
Vermeld in de mail uw naam, voornaam en het serienummer van de digipass. Stuur uw digipass terug zodat wij die recycleren. Nadien sturen wij u afzonderlijk per post uw pincode en uw digipass.
Als u uw digipass verloren bent
Neem zo snel mogelijk contact op met de helpdesk via telefoon op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00) of via mail [email protected].
Triodos Bank doet dan het nodige om deze digipass te blokkeren. Nadien sturen wij u afzonderlijk per post uw nieuwe pincode en digipass.
Elke nieuwe digipass kost 25 EUR. Dit bedrag wordt automatisch gedebiteerd van de rekening vermeld op het aanvraagformulier Internet Banking.
De toets I staat voor identificatie (Identify). Via deze toets geeft u uw pincode in bij het inloggen.
De toets S staat voor autorisatie (Sign). Via deze toets autoriseert u verrichtingen.
De toets T staat voor test. Deze toets heeft 2 functies:
De toets C staat voor correctie (clear). Via deze toets verwijdert u de gegevens die u net ingevoerd hebt.
De rode toets rechts is de ON/OFF toets.
Na 3x onjuist inloggen, wordt de toegang tot Internet Banking om veiligheidsredenen geblokkeerd.
Als u alle controles hebt uitgevoerd en het lukt nog steeds niet om in te loggen, stuur dan een mail met de omschrijving van het probleem naar: [email protected].
Vermeld in de mail:
Wij nemen dan tijdens de kantooruren zo spoedig mogelijk contact met u op.
De details over de digipass zelf, het eerste gebruik ervan, de inlogprocedure en de autorisatieprocedure voor verrichtingen zijn verzameld in een handleiding die we meesturen naar de gebruikers.
Heb je nog vragen?
Onze medewerkers helpen je graag verder via telefoon op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00) of via mail [email protected].
Triodos Bank gebruikt cookies om je beter en persoonlijker van dienst te zijn. Daarnaast zetten we cookies in om de website goed te laten functioneren en om anonieme informatie te verzamelen waarmee we de website kunnen verbeteren. Ook gebruiken we cookies van derden voor marketingdoeleinden. Door op ‘Aanvaard alle cookies’ te klikken, geef je hier toestemming voor. Wil je meer uitleg over elk type cookie of wil je de standaardcookie-instellingen aanpassen, klik dan op
‘Mijn cookievoorkeuren’.