Hoeveel kost een digipass?
De eerste digipass gratis.
Een bijkomende digipass kost 25 euro. Een digipass is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.
De eerste digipass gratis.
Een bijkomende digipass kost 25 euro. Een digipass is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.
Neem zo snel mogelijk contact op met de helpdesk via telefoon op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00) of via mail: [email protected]. Triodos Bank doet het nodige om de digipass te blokkeren.
Daarna sturen wij je afzonderlijk per post jouw nieuwe pincode en digipass. Elke nieuwe digipass kost 25 EUR. Dat bedrag wordt gedebiteerd van de rekening vermeld op het aanvraagformulier Internet Banking.
Neem contact op met de helpdesk: stuur een mail met de omschrijving van het probleem naar [email protected].
Vermeld in de mail jouw naam, voornaam en het serienummer van de digipass.
Stuur de digipass terug zodat wij deze kunnen recycleren. Wij zullen de digipass gratis vervangen en je afzonderlijk per post een nieuwe pincode en digipass toesturen.
Volg deze stappen om een nieuwe pincode in te stellen:
Met jouw digipass bij de hand, bel je nu een medewerker van de helpdesk op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00). Onze medewerker zal jou verder met het instellen van een nieuwe persoonlijke pincode.
Als uw digipass beschadigd is
Neem contact op met ons via mail: [email protected].
Vermeld in de mail je naam, voornaam en het serienummer van de digipass. Stuur de digipass terug zodat wij die recycleren. Nadien sturen wij jou afzonderlijk per post je pincode en de digipass.
Als u uw digipass verloren bent
Neem zo snel mogelijk contact op met de helpdesk via telefoon op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00) of via mail [email protected].
Triodos Bank doet dan het nodige om deze digipass te blokkeren. Nadien sturen wij afzonderlijk per post de nieuwe pincode en digipass.
Elke nieuwe digipass kost 25 EUR. Dit bedrag wordt automatisch gedebiteerd van de rekening vermeld op het aanvraagformulier Internet Banking.
De toets I staat voor identificatie (Identify). Via deze toets geeft je je pincode in bij het inloggen.
De toets S staat voor autorisatie (Sign). Via deze toets autoriseert je verrichtingen.
De toets T staat voor test. Deze toets heeft 2 functies:
De toets C staat voor correctie (clear). Via deze toets verwijder je de gegevens die je net ingevoerd hebt.
De rode toets rechts is de ON/OFF toets.
Na 3x onjuist inloggen, wordt de toegang tot Internet Banking om veiligheidsredenen geblokkeerd.
Als je alle controles hebt uitgevoerd en het lukt nog steeds niet om in te loggen, stuur dan een mail met de omschrijving van het probleem naar: [email protected].
Vermeld in de mail:
Wij nemen dan tijdens de kantooruren zo spoedig mogelijk contact op.
De details over de digipass zelf, het eerste gebruik ervan, de inlogprocedure en de autorisatieprocedure voor verrichtingen zijn verzameld in een handleiding die we meesturen naar de gebruikers.
Heb je nog vragen?
Onze medewerkers helpen je graag verder via telefoon op het nummer 02 548 28 00 (van 09.00 tot 13.00) of via mail [email protected].