Jouw bankzaken waar en wanneer je dat wilt
Waarom de Mobile Banking app?
Goed om te weten
Zoek op 'Triodos Banking BE' in de Apple App Store of Google Play Store en download de Mobile Banking app.
Ontdek de impact van de Triodos-community waarvan je als klant deel uitmaakt
Wat heb je nodig voor de app?
Veiligheid
App blokkeren
Meestgestelde vragen
Om te beleggen in onze fondsen in (het nieuwe deel van) Internet Banking of in de Mobile App, volg je deze stappen:
1: Nadat je bent ingelogd, ga je naar de effectenrekening en kies je voor 'Start met beleggen' of 'Andere beleggingen'.
2: Je komt op de overzichtpagina met alle fondsen in ons aanbod. Kies het gewenste fonds.
3. Je bent nu op de productpagina van dit fonds. Lees de informatie door tot helemaal beneden.
4: Eens je onderaan de pagina bent, wordt de knop ‘Aankopen’ groen. Klik erop om verder te gaan.
In de volgende schermen kies je:
5: in welke klasse je wilt investeren (R-Cap – kapitalisatie of R-DIS – distributie)
6: het bedrag dat je wilt investeren
7: de frequentie (eenmalig of maandelijks)
Nadat je die stappen hebt doorlopen, bevestig je de transactie met je geheime code (via de app) of met je wachtwoord (via Internet Banking).
Ter info is dit het verdere verloop:
- De aankoop gebeurt op de bankwerkdag (D) waarop we het geldige aankooporder ontvangen vóór 11.30 u. Ontvangen we het order later, dan wordt je aankoop pas de volgende bankwerkdag verwerkt.
- Op D+1 wordt de NIW (netto-inventariswaarde) berekend op basis van de beurskoers van de activa van het compartiment van de vorige dag (dag D) en krijg je een bevestiging van de uitvoering via Online Banking en/of per post, afhankelijk van jouw keuze.
- Op D+3 is de transactie afgehandeld.
Gerelateerde documenten
Heeft deze informatie je geholpen ?
Neen. Wij vinden relaties en contacten tussen mensen heel belangrijk, maar we versterken wel onze multichannel-aanpak. We integreren digitalisering in onze administratieve procedures. Het gebruik van de meest recente technologieën en van multifactoridentificatie biedt meer veiligheid. En onze klanten meer snelheid/flexibiliteit/gebruiksvriendelijkheid aanbieden, leidt tot meer efficiëntie.
Op die manier kunnen we onze medewerkers vrijstellen van taken die geautomatiseerd kunnen verlopen. Zo kunnen zij zich meer toeleggen op vragen waar hun expertise nuttig is, waar hun advies een echte meerwaarde heeft, en waar de technologie niet van pas komt, bijvoorbeeld om met jou te spreken over een grote belegging of een hypothecaire lening.
Wij zijn een middelgrote bank en het gebruik van digitale technologieën is onze manier om onze groei en kosten te beheren zodat we onze opdracht verder kunnen vervullen.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Indien je graag ook jouw privé rekeningen in de Mobile App beheert, volstaat het om eerst de app te registreren als professionele klant (met je Digipass).
Vervolgens kan je ons contacteren ([email protected]) om de privé rekeningen ook zichtbaar te maken.
Heeft deze informatie je geholpen ?
De app is ontworpen naar de werking en de schermgrootte van een smartphone. Hoewel het technisch mogelijk is om de app op een tablet te installeren, kunnen we niet garanderen dat het goed zal werken. Het uitvoeren van bepaalde identificatiestappen (gezichts-en identiteitskaartregistratie) blijkt ingewikkeld door het verschil in schermgrootte ten opzichte van een smartphone.
Je kan de app dus nog steeds gebruiken op een tablet, maar indien je problemen ondervindt, adviseren wij om het opnieuw te proberen met een smartphone.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Vraag ons om het wijzigingsdocument of stuur ons een beveiligd bericht in Internet Banking.
Zodra we uw ondertekende aanvraag verwerkt hebben, zult u de rekeningen van uw organisatie terugvinden via Online Banking.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Je kan je geheime code altijd veranderen via je smartphone in het menu Meer > Voorkeuren en Privacy. Kies voor een veilige geheime code die niet voorspelbaar is. Dus geen geboortedatums of reeksen van dezelfde of opeenvolgende cijfers.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Alle professionele rekeningen worden online beheerd, via Intenet Banking of via de Mobile Banking app.
U hebt de modaliteiten voor het beheer van uw rekeningen bepaald bij het openen van uw rekening via het openingsformulier.
Als u wijzigingen wilt aanbrengen voor het beheer van uw rekeningen, vul dan het specifieke wijzigingsformulier in
- zelfstandigen
- juridische constructies
- andere organisaties
en stuur het ingevuld en ondertekend per post terug naar
Triodos Bank
Customer Administration
Boudewijnlaan 31/5 - 1000 Brussel
Hebt u vragen?Onze medewerkers geven u graag een antwoord.
Heeft deze informatie je geholpen ?
- Op je oude smartphone open je de app en klik je op Meer > Voorkeuren & Privacy > Nieuw toestel registreren > Open QR-scanner. Er verschijnt een QR-code op je scherm.
- Neem nu je nieuwe smartphone. Download de Triodos Banking BE app via de App Store voor je iPhone of via Google Play voor een ander merk.
- Klik vervolgens op Start > Aanmelden > Mijn app staat op een ander toestel.
- Scan de QR-code op het scherm van je oude smartphone.
- Volg de stappen.
Heb je de app op je oude toestel niet meer nodig, dan verwijder je hem het best.
Heeft deze informatie je geholpen ?
Documenten
Niet gevonden wat je zocht?
Neem contact met ons op